Meest gestelde vragen

Zodra het pakket is gescand bij PostNL, ontvangt u in de avond een e-mail van ons met daarin een track&trace code om uw zending te volgen. De bestelling is overigens ook te volgen met de track&trace button in uw account op de website. U kunt gemakkelijk een account aan maken op onze website.

1. U kunt het product terug sturen en opnieuw een bestelling plaatsen. Op deze manier weet u zeker dat uw gewenste maat nog op voorraad is.

2. We hebben een retour/omruiling formulier meegestuurd met uw bestelling. Dit formulier kunt u invullen met de benodigde gegevens over uw omruiling en mee terug sturen met het product naar onze adres. Zodra wij uw pakket hebben ontvangen zullen wij de omruiling z.s.m. verwerken en terug sturen. Let hierbij op dat er een klein risico is dat de gewenste maat niet meer op voorraad zal zijn. In dit geval storten wij uw aankoop bedrag van uw bestelling terug op uw rekening.

U kunt uw order gemakkelijk retourneren door de onderstaande stappen te volgen.

1. Kijk of uw retour voldoet aan onze retourvoorwaarden.

2. Vul het retourformulier die u ontvangen heeft in het pakket in en zorg dat zowel de items als het retourformulier goed verpakt worden geretourneerd. (Zonder een retourformulier kunnen wij uw retour niet verwerken.)

3. Volg de te nemen stappen, en vergeet niet om het oude verzendlabel op de doos te verwijderen.

4. Bewaar het verzendbewijs en Track & Trace goed totdat uw retour volledig is verwerkt en is terugbetaald.

Zonder een geldig verzendbewijs met daarop een Track & Trace code kunnen wij geen onderzoek starten naar retouren en zullen wij vermiste retouren dus niet terugbetalen.

nadat uw retour is verwerkt, zullen wij het aankoop bedrag terug storten. Het duurt meestal 3 tot 4 werkdagen. Let aub op dat het i.v.m. uw eigen bank verwekingstijd een aantal dagen langer kan duren totdat het bedrag daadwerkelijk op uw bankrekening staat. Nadat wij het bedrag terug hebben gestort ontvangt u altijd een e-mail met een bevestiging van de terug betaling.

Zodra wij uw retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt er een aanpassing gemaakt op uw factuur. Het duurt meestal 3 tot 5 werkdagen. De maximale verwerkingstijd tussen ons en Klarna is 14 dagen. U ontvangt dan een aangepaste factuur van Klarna, bijgesteld op basis van uw retourzending.

Het fijne aan Klarna is dat u niet uw volledige factuur van te voren dient te voldoen. Wel raden wij u aan om uw factuur tijdig te betalen, om verhoging van kosten te voorkomen.

Heeft u uw Klarna factuur al betaald en uiteindelijk items geretourneerd? In dit geval ontvangt u een terugbetaling van Klarna zodra wij uw retour ontvangen en verwerkt hebben.

Bent u al bekend met de Klarna app? Met de Klarna app heeft u een overzicht over uw bestellingen en kunt u onder andere uw factuur ‘’on hold’’ zetten of retouren aanmelden.

Kijk voor meer informatie op https://www.klarna.nl

U kunt uw speciale verzoek opgeven tijdens het maken van uw bestelling. Tijdens het invullen van uw gegevens bevindt hier een bestelnotitie. U kunt ons ook altijd bellen.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wij raden u aan om uw adres handmatig in te vullen in de checkout en geen autofill te gebruiken. Mocht het hierna nog niet lukken, dan raden wij u aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Het is handig om hierbij een screenshot te sturen van de gehele checkout of de foutmelding.

Via het contact formulier kun je een klacht of reparatieverzoek indienen en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Laat je naam, telefoonnummer en emailadres achter en beschrijf zo gedetailleerd mogelijk jouw klacht of reparatieverzoek.

Zit jouw vraag hier niet tussen, dan kun je via onderstaand contactformulier een bericht naar ons sturen, wij zullen jouw vraag z.s.m. beantwoorden.

    STUUR ONS EEN BERICHT


    Schrijf deze letters en cijfers hieronder captcha

    INFO:

    MEZAM B.V.
    KVK 68323719
    NL.857392499.B01

     

    ADRES:

    Nikkelstraat 23
    4823 AE Breda